top of page
חיפוש

מה את רואה כשאת מסתכלת על עצמך במראה? האם אתה אוהבת את מה שאת רואה?


מה את רואה כשאת מסתכלת על עצמך במראה?

האם אתה אוהבת את מה שאת רואה?

החלטתי לכתוב על דימוי עצמי לאחר שצפיתי בכל כך הרבה תגובות של הלקוחות שלי כשהם מסתכלים על עצמם במראה. אני כותבת גם מניסיון של שנים ובמיוחד של שנות צעירותי, שלא הצלחתי אפילו להסתכל על עצמי במראה.

אנו חיים בתקופה ששלמות היא שם המשחק, אבל מי באמת מושלם? אנחנו מופגזים על ידי פרסומות שאומרות לנו שמי שאנחנו ואיך אנחנו נראים זה לא מספיק טוב.

בואו ננסה ניסוי קטן כדי לראות איך את באמת מרגישה עם עצמך כשאת מסתכלת במראה. עמדי מול המראה ואמרי "אני אוהבת את עצמי" (תרגיל מספרה של לואיז היי - "אתה יכול לרפא את חייך"). ביטוי פשוט זה עשוי להעלות רגשות עמוקים שלא הבנתם אפילו שהיו שם. לפעמים הם יכולים להיות חזקים מנשוא. מטלטלים.

דימוי עצמי הוא חלק מאהבה עצמית והערכה עצמית. הם חשובים מאוד מכיוון שהרבה מההחלטות שלנו בחיים מתקבלות על פי ההרגשה שלנו כלפי עצמנו. הבחירות שאנו עושים בחיים בנוגע לחברים, זוגיות ועבודה מוכתבות במידה רבה על ידי האופן בו אנו רואים את עצמנו.

אם את רוצה לשפר את הדימוי העצמי שלך, הביטי על עצמך במראה ומצאי משהו שאת אוהבת בעצמך, זה יכול להיות העיניים שלך, השיער שלך או כל דבר אחר. בחרי במשהו וכתבי "אני אוהב את ..." על פיסת נייר והדבקי אותו למראה שלך. כל יום בבוקר ובערב אמרי לעצמך "אני אוהב את ...…" לפחות שלוש פעמים. עשי זאת גם אם אינך מאמינה למה שאת אומרת. התעלמי מהרגשות השליליים והמשיכי. לאחר מספר שבועות בחרי חלק אחר בעצמך, באופן זה, לאט אט, הדימוי העצמי שלך ישתנה – לטובה.

457 צפיות0 תגובות
whatsapp-icon-logo-vector.png
bottom of page