top of page
חיפוש

חמישה טיפים לשופינג בחנות בגדים יש שנייה

עודכן: 8 ביולי 2020

חווית השופינג בחנות יד שנייה שונה בתכלית מאשר בחנות רגילה. כל פריט הוא ייחודי, מגיע בגודל מסוים וניתן למצוא שלל סגנונות שונים זה לצד זה. זה מה שהופך את החוויה לשונה ומיוחד מצד אחד ומצד שני היא עלולה להפוך ליותר מאתגרת. אז בכדי שלא תרימו ידיים ותצאו עם שלל פריטים שווים, הנה כמה טיפים לשופינג יעיל בחנות יד שנייה. הטיפים הנם באדיבות ג'נט - הרוח והאישה מאחורי "מלימונים ללימונדה".

סבלנות גבירותיי, סבלנות


כאמור, חווית שופינג בחנות יד שנייה שונה באופן משמעותי מחווית השופינג הרגילה והמוכרת בחנות רשת בקניון. שם נמצא מבחר סגנונות יותר מצומצם וכל הפריטים מסודרים באופן מופתי במבחר מידות. ואילו בחנות יד שניה נמצא עירוב של שלל סגנונות ומידות. על כן, סביר להניח שהשיטוט בחנות יד שנייה יארך יותר זמן וידרוש סבלנות. אבל אל דאגה - זה בטוח ישתלם לכם. כדאי לתכנן מראש את הביקור בחנות או לפחות להקדיש לו באהבה ובכיף את הזמן הנדרש. תיהנו מההזדמנות לגלות סגנונות שונים ומפתיעים ומהסיכוי למצוא את הפריט הייחודי שנועד בדיוק בשבילכם.


אז איפה מתחילים?


ג'נט מציעה לנו להתחיל את החיפוש דווקא בסוג הבד. מה בא לכם? בד נשפך? בד נמתח? דק או עבה? מסתבר שלכל אחד מאיתנו יש העדפה ברורה לסוג בד ולתחושה שהוא מעניק לנו על הגוף. על העור שלנו וסביר להניח שבסוף נבחר פריט מאותו סוג בד אהוב ומוכר. זה שהכי נח לכם ואתם יודעים שיושב עליכם הכי טוב.


לא לוותר על המדידה


עליתם על פריט פוטנציאלי? אל תתעצלו ותוותרו על שלב המדידה. בגדים תמיד נראים שונה על הגוף מאשר על הקולב. מה גם שבחנויות יד שנייה רבות, לרבות במ"לימונים ללימונדה" אין החזרות והחלפות.


לא סגורים על המידה?


מצאתם משהו אך המידה בתווית שונה מהמידה שלכם? על אף שהמידות אמורות להיות אוניברסליות, מסתבר שלמותגים שונים יש מידות שונות וכן יש הבדלי מידות בין מדינות שונות. על כן, תמדדו בכל זאת ואולי תופתעו. ג'נט יכולה להעיד שרבים מלקוחותיה כמעט ויתרו על פריט מדליק בגלל המידה על התווית. לאחר שמדדו את הפריט מצאו שהוא דווקא יושב עליהם בול.


יש ספק אז אין ספק


טרחתם ומדדתם אך יש בכם ספקות? דווקא כאן ג'נט מציעה לכם לעבור לפריט הבא. אם כבר בחנות אתם לא בטוחים, הסבירות היא שבבית זה הפריט לא ישב עליכם יותר טוב.


אל תהססו להעזר במוכרים


בסופו של דבר המוכרים בחנות מכירים כל פריט ופריט. הדבר במיוחד חשוב חנות יד שניה בהן מסתתרים אוצרות בכל מיני פינות. לכן, אל תהססו לפנות למוכר שיסייע במציאת שמלת הערב הייחודית או את החולצה המכופתרת שאתם צריכים לעבודה. הם כבר ידעו בדיוק לאן לכוון אתכם.





34 צפיות0 תגובות
whatsapp-icon-logo-vector.png
bottom of page