top of page
חיפוש

לפתוח בוטיק יד שניה בגיל יציאה לפרישה - הסיפור של ג'נט


ג'נט, היזמת והאישה מאחורי הבוטיק "מלימונים ללימונדה" עלתה לארץ אחרי מסלול ארוך ומפותל שהתחיל בברזיל, עבר באנגליה והמשיך בארה"ב. בגיל שבו יכלה למעשה לפרוש, היחא החליטה על הקמת החנות בלב ליבה של תל-אביב - נחלת בנימין.






האתגר לא היה פשוט אבל ג'נט מספרת שכאשר עלתה לארץ גילתה שחנויות הבגדים מאד יקרות ואין חלופה טובה מספיק כפי שניתן למצוא בשפע בארה"ב ובאירופה. שם, שופינג בחנויות יד שנייה מושרש בתרבות ובחיי היום יום. ניתן למצוא חנויות בוטיק שמציעות פריטים ממותגים במחירים שבארץ אפשר רק לחלום עליהם. בנוסף, חוויות הקנייה נעימה והחנויות לרוב מטופחות לא פחות מכל חנות אחרת.


עולם החנויות ליד שניה היה קרוב מאד לליבה ולכיסה של ג'נט. למעשה, עד גיל 18 זו האופציה היחידה שהיא ומשפחתה יכלו להרשות לעצמם. כאשר בגרה ויכלה לבחור לקנות גם בחנויות קונבנציונאליות, גילתה שפעמים רבות היא מוצאת את מבוקשה דווקא בחנויות יד שניה.


למה? לא רק בגלל המחיר האטרקטיבי. בחנויות יד שנייה היא מצאה מבחר יותר מגוון, פריטים ייחודיים בשלל סגנונות שלאו דווקא אפשר למצוא בחנויות רשת בקניון.


כשעלתה לארץ, במקום לפרוש בחרה לעשות מעשה ולפתוח חנות יד שניה אך לעשות זאת קצת אחרת.


ג'נט מביאה לחנות רק מוצרים שנבחרו בקפידה על ידה מעמותות. בכך היא גם מסייעת לאותן עמותות ומקדמת אוכלוסיות מוחלשות.


בחנות עצמה, ג'נט בוחרת להציע את המוצרים בצורה כזאת שיהיה ללקוחות קל להתמצא ולמצוא מהר את מבוקשם. לכן הפריטים מסודרים על פי מידות.


כמו כן התמחור פשוט ונח. רוב רובם של המוצרים מתומחרים במחיר של 40 ש"ח. מחיר שווה לכל כיס ואחיד - דבר המקל מאד על חווית השופינג.


מאז שעלתה לארץ, היא מוצאת ששוק היד שנייה המקומי מאד התפתח. כיום ניתן למצוא חנויות רבות שמוכרות את מרכולתן גם ברשתות חברתיות וגם דרך אתרים. ההתחרות עלתה אך הפריחה של שוק זה העלתה את המגוון והאיכות של הבגדים המוצעים ושל שירות הלקוחות.


ג'נט טוענת שכיום ניתן ליהנות מחווית שופינג בחנויות יד שניה בארץ שמזכירה לה את זו המוכרת לה מאירופה וארה"ב.




18 צפיות0 תגובות
whatsapp-icon-logo-vector.png
bottom of page